قوانین و خط مشی ها

قوانین و خط مشی ها

از اینکه بستر شبکه سازی تخصصی کسب و کار کارلینک را انتخاب کرده‌اید از شما سپاسگزاریم. در این سامانه امکان بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور از طریق برقراری ارتباط مؤثر میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان فعال در صنایع کشور برای تمامی کسب‌وکارها فراهم شده است. تکمیل فرایند ثبت‌نام و واردکردن اطلاعات توانمندی کالاها و خدمات به منزله پذیرفتن قوانین و خط‌مشی‌های تعیین شده توسط مجموعه کارلینک است و هرگونه فعالیتی که در این سامانه خواهید داشت بایستی در چهارچوب تعیین شده توسط کارلینک انجام شود؛ بنابراین لازم است پیش از هرگونه اقدامی، ابتدا قوانین و مقررات تبیین شده را به‌دقت مطالعه نمایید. عدم رعایت قوانین عنوان شده برای شما مسئولیت قانونی خواهد داشت؛ لذا خواهشمند است ضوابط و مقررات سامانه را بادقت مطالعه نمایید.

تعاریف اولیه

کارلینک: نام و علامت تجاری متعلق به پلتفرم شبکه ارتباطی کسب و کار می‌باشد که در این ضوابط و مقررات اختصاراً به جای نام این پلتفرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربر: هر شخصیت حقیقی یا حقوقی می باشد که درخواست استفاده از خدمات ارائه شده در سامانه کارلینک را ثبت می نماید.

حساب کاربری: صفحه ورود کاربران به سامانه کارلینک می باشد که پس از ثبت نام و تکمیل اطلاعات مورد نیاز تشکیل شده و در اختیار کاربر قرار می گیرد.

تعرفه: فهرست کامل خدمات، سرویس ها یا محصولات قابل ارائه به خریدار به همراه قیمت به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.

قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: منظور کلیه قوانین حاکم بر کشور اعم از قانون اساسی، قوانین عادی و تکمیلی، آئین نامه های اجرایی، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع فعالیت می باشد.

قوانین و مقررات کلی

  1. فعالیت سامانه کارلینک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده می‌باشد. در نتیجه کاربرانی که در این سامانه ثبت‌نام می‌نمایند بایستی قوانین مربوطه را به طور کامل رعایت نمایند. در صورتی که کاربران اقدام به قراردادن و انتشار تصاویر، مطالب یا محتوای مجرمانه در پروفایل کاربری خود نمایند، تمامی مسئولیت و عواقب آن بر عهده کسب و کار انتشار دهنده خواهد بود و همچنین حساب کاربری خاطی فوراً مسدود و مورد پیگرد قانونی از مبادی قضایی قرار خواهد گرفت.
  2. مجموعه کارلینک این حق را برای خود محفوظ نگاه می‌دارد در هر زمان که نیاز باشد هرکدام از شرایط و ضوابط تعیین شده را بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. در واقع این خط‌مشی‌ها همواره در حال به‌روزرسانی است تا بتوانیم این اطمینان را پیدا کنیم که یک محیط امن، قابل‌اعتماد و حرفه‌ای برای کاربران فراهم شده است. تغییرات احتمالی صورت‌گرفته به شکلی مناسب به افرادی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، اعلام می‌شود.
  3. باتوجه‌به قوانین حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان، سامانه کارلینک تنها امکان ارائه خدمات به افراد بالای 13 سال را خواهد داشت.

شرایط و تعهدات عمومی کاربران

  1. با توجه‌ به هدف‌گذاری‌های صورت‌گرفته و نقش تأثیرگذاری که شبکه‌سازی تخصصی روی رشد اقتصادی دارد، لازم است از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان کامل داشته باشید. ثبت هرگونه اطلاعات غیرواقعی و جعلی طبق قانون، جرم تلقی شده و از لحاظ حقوقی از طریق مراجع قانونی توسط مجموعه کارلینک قابل‌پیگیری می‌باشد.
  2. شبکه ارتباطی کسب‌وکار کارلینک به دنبال ایجاد یک بستر مناسب برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کسب‌وکارهای داخل کشور است. در نتیجه باید دقت داشته باشید که شبکه‌سازی از طریق این سامانه برای فروش کالاهای قاچاق جرم محسوب می‌شود و می‌تواند تبعات قانونی برای شما داشته باشد.
  3. به‌خاطر داشته باشید اطلاعاتی که در این سامانه ثبت و به اشتراک می‌گذارید بایستی کاملاً مرتبط و هدفمند بوده و به کاربران در زمینه شبکه‌سازی بهتر کسب‌وکار خود کمک نمایند. از انتشار اطلاعات غیرمرتبط با خدماتی که از طریق کسب‌وکار خود ارائه می‌دهید در پروفایل کسب‌وکارتان جداً خودداری نمایید.

شرایط و تعهدات عمومی کارلینک

  1. راهبر‌های سامانه در راستای اعتبارسنجی و راستی‌آزمایی اطلاعات ثبت شده اقدام می‌نمایند اما در نهایت سامانه کارلینک هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص صحت اطلاعات وارد شده نخواهد داشت و مسئولیت قانونی اطلاعاتی که در سامانه ثبت می‌شوند، مستقیماً برعهده کسب‌وکار است.
  2. امکان غیرفعال کردن یا حذف کامل آن دسته از حساب‌های کاربری که برای مدت طولانی فعال نبوده اند توسط راهبرهای سامانه کارلینک وجود دارد.
  3. راهبرهای سامانه می‌توانند آگهی های منتشر شده در سامانه کارلینک را به دلیل عدم رعایت قوانین کشور اصلاح، ویرایش یا حذف نمایند.
  4. در صورت داشتن هرگونه رفتار غیرقانونی که قوانین و خط‌مشی‌های شبکه ارتباطی کارلینک را نقض نماید، راهبرهای سامانه می‌توانند حساب کاربری شما را به‌صورت کامل حذف کرده و اجازه ثبت‌نام مجدد را از شما بگیرند. در چنین شرایطی امکان بازگردانی حساب کاربری تا رفع موارد قانونی به‌هیچ‌عنوان وجود نخواهد داشت.

سیاست‌های محرمانگی و حفظ حریم شخصی

  1. در نظر داشته باشید که بر اساس توافقات صورت‌گرفته میان کاربر و مجموعه کارلینک، بعد از تکمیل مراحل ثبت‌نام، تمامی اطلاعات شخصی یا اطلاعات مربوط به کسب‌وکار شما که طی مراحل مختلف در حساب کاربری خود ثبت نموده‌اید، در پایگاه‌داده ما ذخیره و نگهداری خواهد شد.
  2. هرگونه استفاده از اطلاعات ثبت نامی به‌وسیله اشخاص ثالث (شخص سوم یا کسانی که نه مدعی و نه مدعی‌علیه هستند) ممنوع است. هرگونه سوءاستفاده از اطلاعات افراد در خارج از شبکه ارتباطی کارلینک، تخلف بوده و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند به‌صورت قانونی این موارد را پیگیری نمایند. پس در حفظ اطلاعات افراد و عدم سوءاستفاده از اطلاعات کسب‌وکار آنها دقت لازم را داشته باشید.
  3. توجه داشته باشید که مسئولیت حفاظت از اطلاعات حساب کاربری، حفظ محرمانگی اطلاعات ورود به پروفایل و تبعات احتمالی بعد از افشای آن و به طور کلی بروز هرگونه سوءاستفاده‌ای برعهده خودتان می باشد.
  4. امکان استفاده از سامانه کارلینک برای ارسال اسپم، هرزنامه و هرگونه مضامینی که موضوع فعالیت این پلتفرم را زیر سؤال برده یا روی نحوه خدمات‌رسانی تأثیر منفی می‌گذارد، به‌هیچ‌عنوان وجود ندارد. در صورت مشاهده این موضوع، مسئولیت قانونی آن برعهده خود کاربر است و از لحاظ حقوقی از طریق مراجع قانونی توسط مجموعه کارلینک قابل‌پیگیری می باشد.

سلب مسئولیت

  1. علی رغم این که اطلاعات منتشر شده در سامانه کارلینک با حفظ حسن نیت تهیه شده است و اطلاعات ابتدا توسط راهبرهای سامانه بررسی و سپس انتشار پیدا می‌کند، ممکن است در اطلاعات ارسالی توسط کاربران به هر دلیلی اشتباه رخ داده باشد، مسئولیت قانونی این موضوع مستقیماً برعهده شخص ارائه دهنده اطلاعات است.
  2. ما تمام اقدامات لازم برای محافظت از وب سایت در برابر آسیب‌های احتمالی مثل ویروس ها، تروجان‌ها یا بدافزارها را دنبال خواهیم کرد اما باتوجه‌به اینکه نمی‌توان از داشتن نظارت کامل روی اطلاعات ارائه شده توسط کاربران اطمینان کامل داشته باشیم، در نتیجه مسئولیت سالم بودن اطلاعات ارائه شده کاربر در مقابل موارد ذکر شده بر عهده خود او می‌باشد.
  3. بازنشر اطلاعات ارائه شده در سامانه کارلینک ممنوع است و کاربران مجاز نیستند از محتوای موجود برای مقاصد تجاری یا حتی غیر تجاری در سایت‌های دیگر استفاده نمایند. هر گونه کپی برداری از محتوای وب سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.
  4. این امکان وجود دارد که در جریان رسیدگی قضایی و تنها در پاسخ به دستور مراجع قضایی ذی‌صلاح، اطلاعات کاربران در راستای مطابقت عملکردش با قوانین و مقررات کشور در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار دهد.
  5. در نظر داشته باشید که ممکن است به اشخاص ثالثی که به نحوی در ارائه خدمات با ما همکاری می‌کنند یا وابسته به ما هستند، تنها در چارچوب قوانین کشور اجازه استفاده و پردازش اطلاعات شخصی شما داده شود.

سیاست‌های قیمت‌گذاری و تعیین ارزش خدمات

  1. نحوه قیمت‌گذاری: نحوه قیمت‌گذاری خدمات ارائه شده در کارلینک، قیمت‌گذاری فریمیوم است. در این روش شما در ابتدا می‌توانید از محصول به صورت رایگان استفاده نمایید و با قابلیت‌ها و ویژگی‌های ارائه شده آشنایی ابتدایی را پیدا کنید. اما در ادامه کار لازم است برای فعال کردن این قابلیت‌ها و ویژگی‌ها ملزم به پرداخت هزینه‌ای مشخص هستید.
  2. تعرفه‌ها: تعرفه‌های پیکج‌های ارائه شده در سامانه کارلینک در صفحه تعرفه ها به آدرس … قرار گرفته است و مبنای عمل به‌شمار می‌ررود.
  3. نحوه پرداخت: در سامانه کارلینک پرداخت‌ها تنها از طریق خود سایت و به واسطه درگاه پرداخت انتخابی این مجموعه صورت می‌گیرد.
  4. تغییر قیمت‌ها: هر ساله تعرفه خدمات ارائه شده توسط کسب‌وکار کارلینک مشخص می‌شود. اما ممکن است بسته به سیاست‌های مجموعه قیمت‌ها در بازه‌های زمانی مختلفی تغییر کرده یا لازم باشد که شرایط پیکج‌های ارائه شده تغییر یابد.

ابلاغ‌ها

کلیه اطلاعیه‌ها و ابلاغیه‌ها به نشانی ثبت شده توسط کاربر در هنگام عضویت در سامانه ارسال خواهد شد؛ لذا مسئولیت درج صحیح اطلاعات برعهده کاربر می باشد و در صورت نامعتبر بودن اطلاعات درج شده، ابلاغ‌ها دریافت شده محسوب می‌گردد.

روش‌های ارتباطی

  1. روش ارتباطی مجموعه کارلینک با کاربران، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه ثبت شده می‌باشد.
  2. روش ارتباطی کاربران با مجموعه کارلینک چت آنلاین، شماره تلفن همراه 09371503671 و سرشماره پیامکی 98100036660730 می‌باشد.

شیوه حل و فصل اختلافات

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، کاربران موظف هستند در ابتدا نسبت به اعلام موضوع به واحد روابط عمومی يا دفتر مديريت شرکت اقدام نمایند تا موضوع مورد رسيدگي قرار گیرد. در صورت عدم حصول نتيجه پس از ١٥ روزکاری خريدار می‌تواند به مراجع قضایی و انتظامی مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.